STREET LYGA ANTRO ETAPO ATASKAITA

STREET LYGA ANTRO ETAPO ATASKAITA

  • Post author:
  • Post published:2020 20 birželio

Prauze dar viena STREET LYGA. Labai aciu visiems dalyvavusiems turejome labai stipria kvalifikacija. Su 17 pilotu. Is kuriu 16 pateko i varzybas vykusias treciadieni. 

Kasparas teisejavo pirma karta STREET LYGOJE ir cia butu jo komentaras:

iš manęs rašytojas ne koks 🙂 jei taip trumpai, tai iš mano varpinės viskas praėjo gana neblogai. Visgi gal trasa buvo per daug sunki, kad būtų daug gražių artimų kovų.

Ir dronas kartais už konteinerių strigo 😀

Regio komentaras apie stryma ir pacias varzybas:

Manau padareme streama kurio lietuvoje dar nebuvo kas liestu Forzos zaidimus. Kuo esu labai patenkintas. Neslepsiu buvo klaidu nes vienu metu buvo daug darbu kas liecia darba su OBS STREAMLAB. Kad ir buvau susiskirstes Hotkeys vistiek tam tikrose vietose jie pavede ir teko daryti viska MANUAL rezimu kas viska dar labiau apsunkino. Pirma valanda praejo gan sunkiai taciau prasidejus top 8 pagavau ritma taip pat buvo istaisytos klaidos kaip per garsi muzika ir per tylus mano pacio balsas. 

Ateityje spresim pagrindine problema kuri butu kontaktas tarp manes ir Kasparo. Ko pasakoje galeciau iskart tiesiogiai pranesti veiksma o nelaukti kada Kasparas man pranes kas laimejo nes tai sugaiso daug laiko. 

Savo nuomone apie stryma, pastebejimu ir ideju galite rasyti komentaruose apacioje nes mes visada i tai atsizvelgiame ir jai imanoma tai istaisysime ateities etapuose. 

Apie etapa:

Labai gaila taciau kvalifikacija buvo stipresne negu TOP16 pirmi vaziavimai gal del jaudulio o gal per didelio kiekio treniruociu. Taciau TOP8 parode vaziavimus kokiu ir tiketasi kas liecia tolimesnias kovas jos ejo tik geryn. 

Trasa viso ko gale manau turejau per daug atvira lauka link konteineriu po 4o klipo link 5o kuris buvo tarpas tarp dvieju konteineriu. Kas ir sukele visas problemas nes vieni mokinosi iveikti lanka placiau kiti siauriai todel buvo matomi tokie pusiau lenkimai o ne tandemas. Treciam etapui pasistengsime sukurti lengva trasa kur pasimatytu tikros kovos ir stengsimes isvengti atviru areju kurios suglumintu pilotus. Tam jau turime paruose kelias testavimo trasas. 

Viso ko gale esu nustebes rezultatais ir lenkiuos zemai pries pilotus! 

Auto KW konspiracija. 

Po varzybu isgirdome kritikos kad kai kurie dalyviai nesilaike Raglamento ir kodel mes ju netikrinome. Pasikartosiu taciau mes tikime ir pasitikime visais dalyviais. Patikrinti automobili nera lengva ir tai uztrunka laiko. Tai ne vien KW o ir padangos bei padangu plotis. Taip pat naudojant ScreenShot tikrinima tai uztruktu labai ilgai taip pat dalyviai gali atsiusti fake nuotraukas pasidare jas pries varzybas. Ko pasakoje mes nesvaistome nei savo nei kitu pilotu ar ziurovu laiko ir paliekame tai piloto sazinei. 

Pandameno situacija. 

As pats esu ex sim pilotas. Labiausiai vaziuodavau ralio zaidimus ir esu bandes laime ESPORT. Taip pat mane zmones atsimena kada vaziavau FH3 Goliath trasa be persotono 51h.  Turiu gal kelis simtus valandu prie sim vairo. Ko pasakoje lyginant pulta pries vaira pats zaidimo variklis labai skiriasi. Esu atlikes testus su vairu buvau sekunde ar dvi greitis negu su pultu. Taciau drifte yra kita situacija kitaip vadinamas lock’as ko pulto naudotojai padaryti negali. Jie tai kartais padaro taciau 99% sis judesys baigiasi apsisukimu. 

Su vairu tu turi galimybe uzlokinti ratus kad jie slystu viena trajektorija. Ko pasakoje tu slysti zymiai graziau, greiciau ir 100% kontroliuoji slydima. Kai su pultu tu pastoviai banguoji ir gal vizualiai islaikai slydima ir pastatai automobili kur nori taciau jis nera toks “smooth” kaip su vairu. Dar atsizvelgiant i automobili Pandameno pasirinkimas buvo labai geras nes automobilis buvo lengvas ir greitas. 

Darydamas eventa as buvau apie tai pagalvojes taciau tikejau kad tai neduos didelio pranasumo. Nes pats asmeniskai dalyvavau pirmame SRL DRIFT CHAMP su vairu kuris taip pat dave pranasumo taciau FH3 variklis skiriasi nuo FH4 plius dar FH3 laikais neturejome drift suspension. Viso ko gale klydau. Todel treciame etape ir ateities etapuose VAIRAS BUS UZDRAUSTAS. Nes 90% dalyviu iki siol vaziavo su pultu. O as asmeniskai ploju PANDAMENUI uz puiku vaziavima su vairu nes ypac FH4 turi gerai padirbeti su nustatymais kad isgautum gera vaziavima ypac slystant. 

Sis uzdraudimas gali pasirodyti nesaziningas taciau supraskite kad nekursime zemesniu reikalavimu butent pilotams su vairu kas veliau dar labiau viska apsunkins. 

APZVALGA 

Trecios vietos nugaletojas BRAINDAMAGE. 

Puikus pilotas slystant ivairiuose drift meets su uzsienio pilotais. Turintis gausu bagaza ir ypac reikiamu skills slysti. Taciau asmeniskai pasirode kad automobilio padangu slegis buvo per aukstas ko pasakoje stabde automobili. Taip pat BRAINDAMAGE slydimo stilius lygus dideliam kampus kas dar labiau ji suletina snekant apie sekima. Viso ko gale BRAINDAMAGE pasirode puikiai ir tam tikrose kovose parode labai aukstos klases sekima bei lydinima. Todel sveikinu su Trecia vieta. 

Antros vietos nugaletojas ROKEVICIUS

Taip pat kaip ir BRAINDAMAGE, ROKEVICIUS vaziavo antra karta STREETLYGOJE. Likimas leme kad ROKEVICIUS vel susitiko pries DONIUKA. Pirmajame etape jis pralaimejo taciau ne antrajame. ROKEVICIUS patobulines bolida ir turejas daugiau treniruociu prispaude DONIUKA i kampa ir nusineses pergale tese savo kova kuri baigesi finale pries PANDAMENA. As ir visas LTH klubas visada sakom ROKEVICIUI “KADA NORI PAEMI” reiskias neuztektinai norejo finalineje kovoje. Taciau kerstas DONIUKUI jam lygus pirmos vietos laimejimui. Ar jie susitiks treciajame etape? Tai tik laiko klausymas. Aciu TITANAMS uz puikia dvikova. 

PANDAMENAS

Asmeniskai matyta persona is gerai zinomo drift varzybu organizatoriaus ESIXO puses. Jis vaziavo pirma kart STREET LYGOJE. Taip pat noreciau pamineti kad PANDAMENAS vaziavo vietoj GUOLLIS praejusio etapo nugaletojo. Todel gavosi idomus sutapimas kada du draugai nusinese abieju Etapu titulus. Taip pat PANDAMENAS etapui pasiruose likus vos keletai valandu susisiekes su manimi del raglamento. PANDAMENAS nuo pat pradziu vaziavo graziai tam tikrose vietose buvo klaidu taciau Kaspara suzavejo jo vairavimas ir igudziai. Tas zavesys ejo iki pat finalo. Snekant apie kova pries ROKEVICIU.

Kasparas buvo itin ziaurus pilotams ir kirto uz menkiausias klaideles ko pasakoje abi kovas laimejo PANDAMENAS be one more time. Tikimes pamatyti PANDAMENA treciajame etape taciau su pultu be vairo. Ir zinoma sveikiname LAIMEJUS! 

APIE TRECIA ETAPA. 

Etapas vyks LIEPA. 

MR BADBUNNY valdys strema kai KASPRAS gris uz teisejo kedes. 

O as? 

O as sesiu uz piloto vairo. Nes turiu beefo pries Guolli ir idomu butu pasivarzyti pries Pandamena, Doniuka ar Rokeviciu. 

Taip pat trecias etapas bus lemiamas STREET LYGOS serijai. Nes vasara ipuses ir vis maziau zmoniu ses prie konsoles ar pc. Taip pat isgirsime naujienu apie Forza 8 ar Forza Horizon 5 kad ir ka jie beisleistu. Todel bus grazus sezono uzdarymas. 

O dabar visus kvieciu i WINTER BEATER MEET’A kuris vyks antradieni. Daugiau informacijos galite rasti Renginiu sekcijoje! 

Aciu visiems kas skaitete taip pat ir visiems dalyviams! 

This Post Has One Comment

  1. MrBunnis

    Su vairu pranašumas? Su vairu negali korektinti automobilio nuo full-lock iki full-lock nykščio pasukimu.. Tai kaip ir sąžininga. Ir čia ir čia yra pliusų ir minusų. Sakyčiau vairuoji au vairu ar su kontroleriu tas pats kaip pavyzdžiui viena mašina lengvesnė, kita sunkesnė. Juk nevažiuoja visi vienoduose automobiliuose. Čia reiktų kaip tik girti, kad sugeba varžytis prieš pultą.

Comments are closed.